21/05/2015

35

Chciałabym napisać o czymś ciekawym, o czymś co by was zainteresowało, ale w takim razie potrzebuję waszej opinii. Muszę wiedzieć o czym chcielibyście czytać:)


Na poprzednim blogu pisałam posty związane z moim codziennym życiem. 
Nie wzoruję się na nikim jeśli chodzi o wygląd. Nie interesuje mnie to co jest teraz modne, bo zawsze kupuję i noszę to co mi się podoba. Nie lubię też kiedy ktoś ubiera się tak jak ja, ponieważ staram się być oryginalna. Niestety, niektórzy nie mają w sobie ani trochę tej oryginalności i próbują kopiować styl innych. Znam wiele takich osób, jest to dla mnie śmieszne i one o tym wiedzą, dlatego że zawsze jestem szczera i mówię to co myślę. 
Taka też będę na tym blogu. Nie mam zamiaru nikogo udawać, nigdy tego nie robię. Wyrażam swoją opinię, a każdy ma do tego prawo:) Nie jestem miła na siłę i nigdy się o nic nie proszę. 
Podobno mam ciężki charakter, ale mi to jakoś nie przeszkadza haha 
Sama nie wiem o czym właśnie napisałam, ale jeśli ktoś to przeczytał to dziękuję i zachęcam do komentowania.
To by było na tyle.



Julia

35 komentarzy:

  1. Super siebie opisałaś ;) Wychodzi na to że mogłabyś być chyba moją bratnia dusza :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, trochę Cię poznałam.
    Fajnie zaczynasz.
    Obserwuję :)
    Myślę, że ty też ;*
    Pozdrawiam :)

    http://delightlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie www.takaroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerość i naturalność-coś co uwielbiam. Myślę, że będę tu wpadać częściej. Liczę na jakieś zdjęcia, ogólnie na więcej Ciebie :)

    http://pannanikt001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zaczną pojawiać się niedługo:)

      Usuń
  7. Daj czadu! :)
    Na moim blogu posty tematyczne na różne sprawy oraz zabawne historie z życia - wystarczy pogrzebać w naglowkach :))
    Zapraszam http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog :) Obserwuje . Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze mówisz ! A o czym pisać? O tym, co Ci gra w duszy jak to się mówi. O wszystkim i niczym. To Twój kawałek internetu i możesz pokazać prawdziwą siebie. Na pewno wielu ludzi zainspirujesz.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I to najwazniejsze, blog jest od bycia sobą w 100 % ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. heh po opisie widze że jesteśmy całkiem do siebie podobne.. i pewnie jakbyśmy sie znały to bysmy sie nawzajem pozabijały hehehe :D

    zapraszam również do mnie dopiero zaczynam : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm moze o tolerancji? :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się, że ktoś kopiuje Twój styl. Przecież naśladownictwo jest najwyższą formą podziwu, więc pozostaje się tylko cieszyć. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! ♥
    ____
    Będę tutaj częściej zaglądać. :) Zapraszam do obserwacji : ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszym blogowaniu, trzymam za ciebie kciuki
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie cierpię, gdy ktoś coś od kogoś kopiuje, a potem mówi innym, że to on jest PIERWSZĄ osobą, która tak wygląda a to inni kopiują od niego.... eh to przykre

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz o tym w czym czujesz się najlepiej :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie, szczerze napisałaś :) Zaobserwowałam i będę wpadać na Twojego bloga (mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym).
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com <----- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenie w blogowaniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bądź sobą, nie przejmuj się niczym! Pisz to co Ci odpowiada :)

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post i powodzenia w blogowaniu:)
    http://queejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybierz to co kochasz :)
    Obs za obs?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że sama musisz wybrać, o czym chcesz napisać. To pokaże nam kawałek Ciebie, jaka jesteś naprawdę i o czym ty chcesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry post i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! Sądzę,że takie krótkie posty na temat są lepsze od tych jakiś długich.Ja nadal mam problem,że sama nwm o czym pisac,tak abym była zadowolona z tego w 1000%-pracuję ciągle nad tym.
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze,żebyś była tutaj sobą w 100% ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post:) Powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się twój blog już go zaopserwowałam mam nadzieję że mój też ci się spodoba http://nicoleee11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz,
Na pytania odpowiadam pod postem,
Nie musisz podawać adresu do swojego bloga, bo jeśli Twój komentarz będzie ciekawy sama na niego wejdę:))