23/05/2015 - skatepark!

43

Tak! To już drugi post haha aż sama nie wierzę, że naprawdę znowu zaczęłam pisać:)

Dzisiaj razem ze znajomymi pojechałam na skatepark. Do tej pory jeździłam na deskorolce (ok. 2 lata), ale niedawno kupiłam rolki i bardzo je polubiłam. Może przez to, że kiedy widzę jak niektórzy świetnie jeżdżą to sama tak chcę.








Wyszłam z domu ok. godziny 15, nie było słońca, ale było dosyć ciepło. Domyślałam się, że będzie padać i dodatkowo sprawdzałam prognozę pogody jakieś 20 razy, ale cały czas błagałam o słońce.
Nienawidzę jak nie świeci słońce, tak jakoś.







Kiedy przyjechałyśmy, na skatepark'u było już kilka kałuży, ale dało się jeździć^^

(strasznie mi ciężko bez emotek, które mam zawsze na telefonie haha)

Tak więc, pojeździłam jakieś dwie godzinki i zaczęło kropić. Jakoś się tym nie przejęłam, dopóki Natalia nie wywaliła się zjeżdżając z rampy



Wyglądało to bardzo zabawnie, tym bardziej, że potem narzekała na to, że było ślisko.


Zmieniłyśmy rolki na buty i w deszczu zaczęłyśmy iść na tramwaj. Na szczęście zdążyłyśmy na niego.
Pamiętam, że chciało mi się pić, ale jakimś cudem nie wzięłam wody ze sobą (piję tylko wodę).

Kiedy dojechałyśmy na miejsce (chodzi o nasze osiedle) poprosiłam koleżankę o kilka zdjęć, niestety tylko jedno się udało, ale lepsze to niż nic haha





W razie jakichkolwiek pytań- jestem niska, mam ok. 1.59 cm wzrostu











Mimo, że pogoda nie była taka jak chciałam (jak zwykle) to i tak było super, jeżdżę tam bardzo często (mam 5 min. drogi), więc nie ma co rozpaczać haha

Teraz idę ćwiczyć.

Jeśli ktoś przeczytał post- dziękuję:)
Zostawcie komentarz, a jeśli blog wam się spodobał- zaobserwujcie, to bardzo motywuje:)

Julia

43 komentarze:

  1. Oo fajnie,że potrafisz jeździć na desce! Niewiele dziewczyn do potrafi :D A rolki to też wspaniała sprawa! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Też jeżdżę na rolkach. Natalia przeżyła upadek ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z bolącym tyłkiem, ale przeżyła haha

      Usuń
  3. Świetny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Zazdroszczę umiejętności jazdy na deskorolce. Kiedyś jeździłam na rolkach, a za kilka dni planuję kupić sobie nowe, osobiście bardzo lubię rolki, pomijając kilka ran i blizn pozostałych jeszcze z czasów nauki jazdy :P
    Obserwuję, będzie mi bardzo miło jeśli zrobisz to samo :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie dzis sie zastanwiałam czy kupic córce deskorolke;) chyba mnie przekonałaś;) na rolki jest za mała bo ma dopiero 4 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na deskorolce jeździ się bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że jazda na rolkach jest nieco łatwiejsza:)

      Usuń
  6. Ciekawy post!
    Mega zdjęcia :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że ciekawie spędziłaś dzień. :)

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post. Ja szczerze mówiąc nie jestem zawodowcem w jeździe na rolkach, ale rownież bardzo podoba mi się, jak inni jeżdżą tak zawodowo i chciałabym tak jeździć. Zapraszam do siebie http://xpeoplelikeus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem najlepsza w jeździe na deskorolce, aczkolwiek umiem :)
    A rolki to moja miłość :)
    Obserwuję, wkładam w mojego bloga calutkie serce, byłoby mi miło, jakbyś zajrzała :)
    Dziękuję!
    Pozdrawiam,
    Kliknij tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, ładne zdjęcia:*
    Ja bardzo bym chciała umieć jeździć na desce :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam w ten sposób spędzac wolny czas! Deska jest moim życiem i w wakacje nie odstawam jej ani na dzień! ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę właśnie kupić rolki chociaż nie wiem czy pamiętam jeszcze jak się na nich jeździ, bo ostatnio robiłam to będąc dzieckiem haha. :D Jednak bardzo mnie zachęciłaś, muszę się rozejrzeć za jakimiś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam jeździć na rolkach, a deskorolki niestety nie mam :(
    Pozdrawiam kochana :* mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski blog !
    Świetna notatka <3
    Miło wraca się do takich blogów
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Jeśli się zdecydujesz
    zapraszam do mnie <3 ja uczciwie się zrewanżuję
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/przedstawiam-wam-koksika-smufi.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam się nauczyć jeździć na desce, ale mi to nie wychodziło :/
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post i swietne fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie chcę sobie zamówić rolki, bo kocham jeździć, a moje rolki są już na mnie za małe :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam jeździć na rolkach :D
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam rolki

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnie ja jestem jeszcze niższa od Ciebie, a mam 17 lat :) Mierzę całe 155cm!
    >mój blog KLIK<
    Zapraszam serdecznie :)
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kocham rolki i mogłabym w nich jeździć cały czas!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jeździć na rolkach! Oby pogoda w następnym tygodniu była lepsza!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post ;) Ja kocham jeździć na rolkach...
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś świetny dzień ;) Uwielbiam rolki, chociaż nauczyłam się jeździć niedawno ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D

    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham rolki, w sumie nauczył mnie na nich jeździć, mój fotograf jest na punkcie rolek świrnięty bo ogarnia jakieś trick na nich i nawet jeszcze żyje :D
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  27. też wybieram się na skatepark
    chciałabym pojeździć na swoich rolkach
    ale najpierw muszę je znaleźć, to moja słaba
    strona- skleroza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I bet you had lots of fun! ^^ You have a nice blog, I'm following you, I hope you can follow me back <3

    fume,
    sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba nigdy nie przełamię się zarówno do rolek, jak i deskorolki, więc podziwiam :) Musiało być bardzo fajnie :) Ja też jestem niska, tylko 5 cm wyższa od Ciebie :D Ładne zdjęcia ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, jak ja dawno nie jeździłam na rolkach, a w skateparku chyba nigdy nie byłam ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna notatka :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam jeździć na rolkach.. Zapraszam do mnie: http://emaizer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie spędzony dzień :) Ja wczoraj jeździłam na rolkach około 2h a dziś będę biegać :P Muszę nabrać formy przed wakacjami :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post! Ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz jeździłam na rolkach, a szkoda, bo to naprawdę fajna forma aktywności ;)

    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I just discovered your blog. It is great. I like a lot. Follow you, could you follow back, pls. And, dear, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny post, też mam zamiar kupić rolki
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze chciałem nauczyć się jazdy na deskorolce, ale jakoś nigdy mi to nie wychodziło...niestety, haha. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. po zimie to każdy sport wskazany:) Ja nawet na rower wskoczyłam chętnie, aż dziwnie że aż z taką ochotą :)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedys tez jezdzilam na rolkach. Najbardziej lubialam jezdzic po schodach xD ale teraz sa juz za male

    Pozdrawiam Halucynowaa
    http://nothing-moore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz,
Na pytania odpowiadam pod postem,
Nie musisz podawać adresu do swojego bloga, bo jeśli Twój komentarz będzie ciekawy sama na niego wejdę:))