06/08/2015- koncert

28

Czeeeść!
Po chwili przerwy bez pisania na blogu wracam z nowym postem, który nie będzie moim zdaniem wyjątkowo ciekawy, gdyż ostatnio nic nadzwyczajnego się u mnie nie działo.
Albo... jednak trochę się działo haha

KUPIŁAM BILET NA KONCERT SWOJEGO KOCHANEGO 'ZESPOŁU'!
12 września jadę do Warszawy z koleżanką, która także jest ich fanką. Uwielbiam ich odkąd pamiętam i nareszcie będę mogła zobaczyć chłopaków na żywo.


THE JANOSKIANS


'Zespół', ponieważ oni sami nie chcą, aby ich tak nazywano. Nagrali kilka piosenek, ale tak naprawdę zajmują się kręceniem śmiesznych filmików na YouTube.
Denerwują mnie tylko dziewczyny, tak zwane 'sezonówki', które jadą na koncert jedynie ze względu na to, że to modne albo dlatego, że ich znajomi tam będą.
Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że wykupują bilety prawdziwym fankom marzącym o tym od dawna.
Ja słucham/oglądam ich ponad dwa lata na pewno. Bardzo ich lubię i nie mogę się już doczekać dnia, w którym będę mogła zobaczyć Janoskians na żywo:)

Trochę się na ten temat rozpisałam i mogłabym napisać jeszcze więcej, ale nie wszystkich to interesuje:)

***

Pomyślałam, że w skrócie opiszę wam co działo się w ostatnim czasie.
Zeszły tydzień cały miałam wolny (oprócz poniedziałku, ale i tak nie poszłam do szkoły).
W piątek (05.06) pojechałam na skatepark oczywiście pojeździć na rolkach, a przy okazji miałam się spotkać z kolegami. Tego dnia zrobiłam tylko jedno zdjęcie 2/4 z nich haha jeszcze niedokładne, ale no coż:

 Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na snapchat: txxvxx

W sobotę i niedzielę też rolki+













No i mamy poniedziałek. Nie mogłam wstać rano, a jutro zaczynamy próby do poloneza i kontynuujemy do zakończenia roku (kończę 3 gimnazjum). Mamy na to 10 dni, a ja muszę zacząć szukać jakiejś ładnej sukienki na komers:)

Dodatkowo na instagramie wybiło mi 1000 obserwatorów! Strasznie się cieszę z tego powodu:)

Kończę i idę ćwiczyć. 
*komentujcie i obserwujcie*
Trzymajcie się, Iggy

28 komentarzy:

  1. Gartuluję 1000 i wyjazdu na koncert ! Trzeba spełniać marzenia :)

    beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że na nich jedziesz.Lubie ich muzyke a poznalam przypadkiem na Twitterze xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nadal czekam na swoich idoli :) ich muzyka jest fajna, poznałam ich na tt hah :) ja też szukam sukienki na komers

    Dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie miałam okazji zobaczyć ich jakiegokolwiek filmiku... zaraz się to zmieni, bo mnie zaciekawiłaś :D
    Mnie też denerwują tzw. ,,sezonówki''. Nie wiem co one chcą osiągnąć swoim zachowaniem.
    Gratuluję zdobycia biletów! :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie, że koncert się udał ;) Niestety nie znam zespołu ;)
    Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert się jeszcze nie udał, bo jest dopiero we wrześniu. Dzięki za przeczytanie posta;)))))

      Usuń
  7. nie znam zespołu, ale wiem jaka radość cię przepełnia, wyobrażam sobie
    jak bym to ja miała jechać na swój ulubiony zespół ;) na pewno będziesz
    się świetnie bawić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama kocham jeździć na koncerty! Jadę na koncert 'Linkin Park' w Rybniku 15 sierpnia! :) Świetny blog!
    http://nataliaopowiadania.blogspot.com
    http://ciemnyskrawek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze na koncercie! :*

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda. Okropne, jak ,,sezonówki'' ,,fanki na chwilę'' zajmują miejsca prawdziwym fankom. Pamiętam, jak miał być koncert mojego zespołu, byłam wniebowzięta. Ale niestety- skończyły się bilety. Następnego dnia dowiedziałam się, że jedna sezonówka z mojego otoczenia wykupiła bilet, chociaż nawet ich nie słucha. Tylko dlatego, że są modni. Gratuluję, i życzę fajnego koncertu :)

    http://tuwszystkojestpiekniejsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No to super, że jedziesz na koncert :D Gratulacje :D
    Ja być może w wakacje pojadę na jakiś koncert, ale nadal jeszcze obmyślam na jaki ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że jedziesz na koncert. Chociaż co do Twojego zdania o tzw. sezonówkach mogłabym się kłócić. Oczywiście są przypadki, w których to może być niefajne takie pchanie się na koncert, ale są też ludzie, którzy mimo, że ich nie znają mają nadzieję coś poczuć. Usłyszeć fajną muzykę, dać się porwać emocjom towarzyszącym koncertom. Osobiście byłam na bodajże trzech koncertach zespołów, których kompletnie nie znałam, ale od czasu, kiedy zobaczyłam ich na żywo powracam czasem do tamtej muzyki. Takie przeżycie jest elektryzujące, dlatego nie zawsze jest tak, że idzie się, a ma się muzykę gdzieś. U mnie też ćwiczymy poloneza na piknik rodzinny (blee), o którym niedługo napiszę u siebie. Lody... pyszne takie... O i co do sukienki... ładnemu we wszystkim ładnie, więc jej wybór nie powinien być aż tak problematyczny ;) + wyczuwam przystojnego chłopaka na zdjęciu haha :D Po przeczytaniu tego posta wydaje mi się, że jesteś bardzo sympatyczną osobą, więc myślę wpadać częściej :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że fajnie jechać na koncert, ale jednak te prawdziwe fanki starają się już bardzo długo o ich koncert np. robiąc różne akcje na Twitterze i teraz może braknąć dla nich biletów. Inne dziewczyny nie zrobiły w tym kierunku nic:)
      Dziękuję za komentarz:*

      Usuń
  14. Szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszę o tym zespole :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że jedziesz na koncert.:)
    Zgadzam się z tobą z tymi 'sezonówkami' ;)
    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja ich nie znam :) jestem widocznie za stara ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że jedziesz :) Baw sie dobrze !
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście, proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nie znam ich twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post. Thanks for visiting my blog, dear. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. P.S. Dear, I follow you on g+, could you follow back. Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że uda Ci się ich spotkać :)
    Ja już miałam bal i było niesamowicie :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje 1k na insta :D ostatnio widze dużo osób co pisze o tym zespole . i mnie zaciekawił chyba się dowiem o nim cos więcej
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście do fanek Dżanoskians nie należę, ale serce mi się raduje gdy widzę, że czyjeś marzenie się spełnia. Niezapomnianego koncertu, no!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, a koncert fajna sprawa! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  25. O, nigdy o nich nie syszalam ale ja juz stara jestem wiec moze dlatego juz nie ogarniam. Musze koniecznie ich obczaic ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz,
Na pytania odpowiadam pod postem,
Nie musisz podawać adresu do swojego bloga, bo jeśli Twój komentarz będzie ciekawy sama na niego wejdę:))