28/06/2015- wakacje

43

Była chwilowa przerwa od postów na tym blogu, ale nie będę się tłumaczyć, bo uważam, że to głupie:)

Od czego by tu zacząć.. Tydzień przed zakończeniem roku byłam na otwartym basenie, na który jeździ większość osób z mojego miasta. Było bardzo fajnie, niestety nie mam zdjęć. To jest także głównym powodem, dla którego notki się nie pojawiały, ale przejdźmy dalej.

18.06 miałam zakończenie dla klas 3 gimnazjum i komers. Moja klasa w gimnazjum nie mogła być lepsza. Same świetne osoby, byliśmy bardzo zgrani. Dlatego większości z nas było smutno, że się rozchodzimy.


 









Po imprezie poszliśmy się wszyscy razem przejść.

Nie pamiętam kiedy dokładnie, ale chyba kilka dni po komersie zrobiliśmy sobie ognisko. Dobrze się bawiłam, było śmiesznie;)

W następnym tygodniu już chyba nikt nie chodził do szkoły, bo i tak lekcje nie były prowadzone. Potem jedynie w piątek (26.06) wróciliśmy na zakończenie roku dla całej szkoły. Odebrałam swoje świadectwo, bez paska, bo brakowało mi jednej oceny w górę, ale i tak jestem zadowolona. Tym bardziej z wyników egzaminu z angielskiego. Podstawę napisałam na 98%, a rozszerzenie na 93%. Jestem z tego powodu bardzo dumna:) Matematyka poszła mi najgorzej, co z resztą mnie nie dziwi haha

*próbowałam zrobić lepszą jakość, nie da się- kliknijcie na zdjęcie, będzie wyraźniej*

Od razu po uroczystości pojechałam z Natalią zawieźć papiery do nowej szkoły. Idę do technikum, kierunek- fototechnik.


Następnie w planach miałyśmy przejazd na rolkach. Co jakiś czas jest to u nas organizowane. Chwilowo blokowane są ulice przez policjantów, żeby duża grupa ludzi mogła przejechać. Nie wiem czy rozumiecie. Chodzi o to, że ludzie jeżdżą po odcinku miasta, na całych ulicach, samochody nie mogą się w tym czasie poruszać haha

Jednak na początku miał miejsce przykry wypadek. Natka rozwaliła sobie brodę, ale w sumie dobrze, że nic poważniejszego się nie stało, bo kiedy zobaczyłam jak się przewraca to myślałam, że ma stłuczone pół twarzy. 
Ona dzielna jechała dalej mimo tego, że z brody leciała jej krew.

Wczoraj pojechałam na działkę i zobaczyłam się po roku ze znajomymi, świetnie było.

Chyba większość już teraz wiecie. Kilka zdjęć:



Właśnie patrzę na zegarek i jest już 13. Pisałam ten post trzy godziny haha nie wierzę.
Dziękuję za przeczytanie, komentujcie i obserwujcie (oczywiście jeśli chcecie) :)

INSTAGRAM | ASK | SNAPCHAT: txxvxx

     Miłego dnia/ wieczoru, zależy kiedy to czytacie;)
       Iggy 
     

43 komentarze:

  1. Moja klasa nie miała komersu :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow gratuluję wyników, są naprawdę wysokie :)
    ja zakończenie roku szkolnego miałam już w kwietniu :)
    śliczne zdjęcia. ciekawy bardzo inspirujący blog :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! Gratuluje wyniku z angielskiego ! ;)
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem w co poklikane, ale niech będzieXD

      Usuń
  4. Śliczna jesteś :3
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Ale Ty masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow niezle wyniki mi najgorzej poszly przyrodnicze z angielskiego tez jestem zadowolona {email 10/0 punktow} ja wybieram sie do lo na profil humanistyczny mam nadzieje, ze obie dostaniemy sie tam, gdzie chcemy
    udanych wakacji!
    zapraszam do mnie http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też pożegnanie z klasą było bardzo smutne :(

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! Bardzo dobre wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, gratuluję takich wysokich wyników! Na pewno musiałaś na nie ciężko pracować! Fajnie, że tak miło spędziliście z klasą czas :) Ja niestety na bal nie poszłam.
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże, ja bym chyba zemdlała, jakby z mojej twarzy leciała krew XD. Śliczne zdjęcia, mam nadzieję, że nie zerwiecie ze sobą kontaktu tylko przez zmianę szkoły :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele się u ciebie wydarzyło!
    Gratuluję ocen :)
    Ja z próbnego egzaminu z angielskiego miałam 95 % :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dłuuugo ten post pisałaś haha. Ile sie działo u Ciebie w tym czasie. Tez lubie jeździć na rolkach, a pożegnania... Niestety, sa często smutne, a z klasami gimnazjalnymi i licealnych najgorzej sie chyba rozchodzić... Choć właściwie chyba z każdymi. To zwyczajnie chwyta za serce
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny kierunek, ale wspolczuje rozstania z klasa, mnie czeka to za rok i szczerze- ciezko mi to sobie wyobrazic
    zapraszam i obserwuje:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdjęcia, zwłaszcza te z imprezy. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dobrych wyników :)
    Ja jeszcze pamiętam swój komers i to ciężkie rozstanie się z klasą....
    Zapraszam byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O boże ile was jest :O
    nie wytrzymałabym w tak dużej ilośći u nas to 18 osób z czego się cieszę.
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach są dwie klasy trzecie:)

      Usuń
  19. Masz piękne włosy! :)
    Świetne zdjęciaa!
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie był wodzirej na dyskotece. Najlepszy polonez klas trzecich xDD Śliczna jesteś *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;)

    Zapraszam na nowy post
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po wakacjach idę do 3 gimnazjum, więc pożegnanie już za rok. Świetne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po wakacjach ide do 3 gim , pożegnanie czeka mnie dopiero za rok :) . Super zdjęcia.Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Daj znać :http://fioletoweee-niebooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post, zazdroszczę Ci tak zgranej klasy :)
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać ,że lubisz swoją kalsę, świetne zdjęcia ;)

    A może tak obs za obs ? ;))
    Odpowiedz u mnie na blogu ;3
    Pozdrawiam <3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym roku także kończyłam gimnazjum. Dziwnie trochę rozstać się ze swoją klasą po tylu latach. Fototechnik-ciekawy kierunek. Powodzenia w nowej szkole :)

    lazysloths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kończe podstawówke. http://kamila2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie będę miała balu na zakończenie gimnazjum :c

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Drugie zdjęcie z komersu jest przecudowne! *.* No, no podziwiam wynik z angielskiego - pewnie dlatego, że języki obce to całkowicie nie moja bajka. :D Ognisko ze znajomymi czy też klasą to wspaniała rzec. Pewnie będziecie się jeszcze nie jeden raz spotykać w takim gronie. Dobrze, że Natce się nic nie stało. Niestety takie wypadki się zdarzają. ;/ A inicjatywa miasta jest świetna. Zawsze to coś innego, no i ogranicza spalanie CO2 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę tak zgranej klasy :(

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak, zacznij i daj znać na blogu :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com
    ♡ zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. eh.. czasy gimnazjum. kiedy to bylo :) czasem wrociloby sie do tych czasow ;)! pozdrawiam
    www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Egzaminy z angielskiego napisałaś prawie tak samo jak ja :D
    Ja właśnie w ostatni tydzień chodziłam do szkoły, żeby spotykać się ze znajomymi, a i tak nic nie robiliśmy więc było super :D
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh cudowne zdjęcia :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę Ci, że masz już wybraną szkołę. Ja mam jeszcze 2 lata, ale nie wiem jeszcze czy pójdę do liceum czy technikum, a jeszcze pozostaje wybrać kierunek...
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja klasa też była najlepsza i strasznie ciężko było się rozstać. Gratuluje tak dobrego wyniku z egzaminu z angielskiego. Ja lepiej napisałam rozszerzenie niż podstawę. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia ;)
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wygląd bloga, zdjęcia i sam post też cudowny! Zapraszam ---> Jannette&Gabrielle

    OdpowiedzUsuń
  38. Fototechnik bardzo fajny kierunek moim zdaniem:) Szkoda, że już się rozstaliście, ale na pewno będziecie się jeszcze nie raz widzieć, skoro byliście tak zgrani:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekudna, a dla mnie ogromna szansa:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/2015/07/wishlist-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Woow. Super wyniki. Będąc na Twoim miejscu też byłabym zadowolona ze świadectwa. :)

    http://not-normal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super fotki i wyniki. Wybrałaś fajny kierunek.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz,
Na pytania odpowiadam pod postem,
Nie musisz podawać adresu do swojego bloga, bo jeśli Twój komentarz będzie ciekawy sama na niego wejdę:))